Thursday, April 8, 2021

[Dagboek] Geesten

 Donderdag 8 april


Toen ik thuiskwam van mijn werk, ik heb gevonden een doos met koekjes - een cadeau van mijn moeder! Meer kaneelkoekjes, mijn favorieten, en anderen gemaakt van melassestroop. Mijn medewerker ook me heeft gegeven een grote fles rum en een bedankkaart zeer ontroerende. Ik voel me vereerd dat ze zoveel respecteert mij maar het is overweldigend. 


Ik heb een computerspel gekocht! De spel is over geesten en de meisje die hen helpt. Het is zeer schattig.  


Ik thuiskwam van mijn werk = I came home from work

Hoe toevallig = What a coincidence 

Melassestroop = syrup

Medewerker = colleague

Ontroerende = touching, emotional

Vereerd = honoured

No comments:

Post a Comment

[dagboek] Prins Philip overleden

vrijdag 9 april Ik voel me nicht goed :( Ik ben zeer benieuwd en ik weet niet hoe tot rust komen. Prins Philip is overleden vanochtend. Dit ...